تمام انتظارات شما از موسسه حقوقی

دوشنبه 13 بهمن 1399
17:15
ایرج سلمانپور 09121404305

موسسه حقوقی مدافع حق پارسیان با شماره ثبت 16575در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده، لذا از سال 1383 رسما شروع به فعالیت نموده است. در راستای ارائه خدمات منحصر به فرد و ایده آل خود به مشتریانش، خدمات ویژه ای در نظر گرفته است که موجب تمیز او با دیگر موسسات است.


خدمات حقوقی موسسه

مشاوره رایگان تلفنی، مشاوره حقوقی حضوری ، و امکان برقراری ارتباط آنلاین با وکیل ملکی از طریق واتس آپ و تلگرام.

مدیریت موسسه حقوقی مدافع حق پارسیان آقای ایرج سلمان پور احمدی است و افتخار دارد که با تجربه بیش از 16 سال در خدمت شما ایرانیان فهینم در سرتاسر جهان می باشد. فراهم آوردن محیطی علمی و وجود صدها پرونده موفق پشتوانه اوست. علیهذا رضایت موکلین طیب خاطر تمامی همکاران موسسه را فراهم آورده است. موسسه حقوقی مدافع حق پارسیان با شعار برقراری عدالت اجتماعی که در گرو برقراری نظم عمومی بین همه دستگاههای قضایی و اجراییست شروع به کار نموده و با همکاری همکاران عالیرتبه حقوقی اعم از وکلای دادگستری، مشاورین حقوقی، و قضات برجسته تهران که در دپارتمانهای تخصصی حقوقی، کیفری، ثبتی، ملکی و امور قراردادهای داخلی و بین المللی و امور مالیاتی، از این وظیفه خطیر و مهم بهره برداری شده است. کسب امتیاز و نمره الف نمایانگر همان رضایت مراجعین و موکلین است.

دلیل استفاده از خدمات
موسسه حقوقی مدافع حق پارسیان

پیچیده شدن روابط اجتماعی در دنیای امروز به فرصت طلبان این امکان را داده تا با انجام اعمال سودجویانه و خلاف قانون، از شرایط جامعه مدرن امروزی، یعنی پیچ و خمهای زندگی ماشینی و کمبود آگاهیهای حقوقی مردم جامعه، راههایی هر چند خلاف قوانین موجود، پیدا کنند و از این راه جان و مال مردم را در معرض آسیب قرار دهند و به منفعت خویش برسند. جامعه حقوقی سد عظیمی است در مقابل منفعت طلبان و مجرمان، البته در صورتی که افراد اجتماع با در نظر گرفتن شرایط خود و جامعه، حل مشکل حقوقی یا کیفری خود را در زمان مناسب و این که هنوز برای احقاق حق خود زمان دارند، با متخصص در میان بگذارند، که راه مجرمین جهت انجام عمل مجرمانه مسدود گردد.

همین الان برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با وکیل ما در تماس باشید.


[ بازدید : 193 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]