شماره تماس وکیل ملکی در دعاوی کیفری

سه شنبه 7 بهمن 1399
21:01
ایرج سلمانپور 09121404305

وکیل دعاوی ملکی

هردو به معنی جدا شدن سهم هر شریک از دیگر است که پس از درخواست متقاضی، تفکیک انجام و صورت مجلس تفکیکی دراداره ثبت تنظیم می گردد. و در تفکیک نیازی به حالت اشاعه نیست. در کل شخص می تواند برای انجام تفکیک به اداره ثبت منطقه رفته واز اداره ثبت منطقه ملک، درخواست تظیم صورتجلسه تفکیکی نماید. مثلا یک سند شش دانگ را به شش سند هرکدام یک دانگ تقسیم نماید.

مشاور وکیل دعاوی ملکی

افراز نیز به معنی جدانمودن است که گاه در اداره ثبت منطقه و گاه در دادگاه انجام می شود. درمواردی که مابین وراث صغیری وجود دارد مرجع صالح دادگاه است و زمانیکه مراحل ثبتی ملک پایان نپزیرفته است درخواست افراز باید از دادگاه صالح به عمل آید. در صورت دخواست افراز رای صادر و سهم هر فرد مشخص می گردد و ملک از حالت اشاعه در می آید.

همین الان برای مشاوره رایگان با وکیل ملکی در ارتباط باشید


[ بازدید : 184 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]