جرا بهتر است به وکیل مراجعه کنیم؟

يکشنبه 5 بهمن 1399
20:22
ایرج سلمانپور 09121404305

استفاده از تخصص یک وکیل ملکی ماهر و متبحر، در زمان انجام معاملات یا ساخت و سازهای ملکی، اهمیت زیادی دارد. وکیل ملکی می‌تواند به دعاوی ملکی رسیدگی کند و حتی با ارائه مشاوره‌های تخصصی پیش از بروز هرگونه مشکلی، از اتفاقات دردسرسازِ مربوط به اراضی، املاک و اموال غیرمنقول جلوگیری کند.

مشاوره با وکیل ملکی متخصص را برای افراد ضروری می‌کند. همچنین به تعریف مفهوم دعاوی ملکی پرداختیم و تاکید کردیم که پیش از بروز هر مشکلی در زمینه خرید و فروش، اجاره، سرقفلی و بستن قراردادها،‌ از مشاوره‌ها و اطلاعات یک وکیل ملکی ماهر و متخصص بهره ببرید. اکنون، در این مقاله، درباره سایر شرایط و مواردی صحبت خواهیم کرد، که اهمیت و ضرورتِ مشاوره با یک وکیل ملکی را برای افراد مختلف بیشتر می‌کند. بنابراین، اگر با هر یک از شرایط زیر مواجه شدید، پیش از هرگونه تصمیم‌گیری و اقدامی، به یک وکیل ملکی متبحر مراجعه کنید.


اهمیت حضور وکیل در هنگام اخذ پایان کار

هر ساختمانی باید پایان کار داشته باشد. در واقع پایان کار ساختمان، نشانه رسمی برای اثبات این موضوع است، که ملک ساخته شده دارای تخلف ساختمانی نبوده و با توجه به معیارهای فنی و مهندسی مورد تایید شهرداری ساخته شده است. ساختمان‌ها با گرفتن پایان کار می‌توانند برای دریافت صورت مجلس تفکیکی از اداره ثبت احوال اقدام کنند و تنها در این صورت،‌ قادر به اخذ سند شش دانگ تفکیکی تک برگ هستند. گرفتن پایان کار برای ساختمان‌ها، پیچیدگی‌ها و مراحل حقوقی و اداری زیادی دارد.



[ بازدید : 235 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]