تاثیر وکیل در پیشرفت پرونده های ملک

شنبه 27 دی 1399
19:41
ایرج سلمانپور 09121404305

کیل دعوای ملکی

دعوای ملکی، یک دعوای حقوقی است که در مورد تضیع حقوق اموال غیر منقول افراد بحث میکند
از جمله الزام به تنظیم صورت مجلس تفکیکی برای ساختمان، فک رهن، الزام به پایان کار، مطالبه اجرت المثل، فسخ قرارداد برای زمانی که مشکلاتی در قرارداد وجود دارد.


تاثیر وکیل در پیشرفت پرونده های ملک

با توجه به این که برخی از املاک ممکن است در مسیر طرح عمرانی قرار بگیرد، هر چند چنین ملکهایی قابل نقل وانتقال هستند، ولیکن باید در برابر مبلغی که معمولا پایین تر از ارزش معاملاتی آن است، ملک را به دولت یا شهرداری واگذار نماید. بنابراین ارزش این دسته املاک از املا دیگر پایین تر است.
اگر این مطلب هنگام قرارداد بیع یا فروشنامه، عنوان نشده باشد،خریدار حق فسخ دارد. و این تخصص وکیل ملکی است که بند بند قرارداد را مطالعه می نماید و به خریدار عنوان می کند در صورت امضای قرارداد، خودش مسئول پذیرفتن عواقب معامله می باشد.

ملک چه اشخاصی قابل خرید

پاسخ وکیل ملکی:

فراد عادی هرگز به این مسائل اشراف ندارند، زیرا مطابق قانون مدنی ما با افراد ممنوع المعامله، یعنی افرادی که دارای سن کمتر از هجده سال (صغیر) افراد فاقد رشد فکری و روحی، که توانایی اداره امور مالی خود را ندارند(محجور، سفیه، مجنون) تاجر و افراد ورشکسته ای که بر اساس رای دادگاه ممنوع المعامله هستند. نمی توان معامله ملکی انجام داد. پس متوجه شدیم اگر درحد و فصل موضوعات ملکی از متخصص استفاده نکنیم سالها ممکن است به نتیجه نرسیم و همچنان یک صف طولانی مراجعین به دادگستری درست می کنیم که تحت هیچ شرایطی به نتیجه نمی رسد که هیچ، بلکه وقت خود و دستگاه قضا را به هدر داده ایم.


[ بازدید : 233 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]