تماس با مشاوره حقوقی ملکی در تهران

جمعه 19 دی 1399
18:23
ایرج سلمانپور 09121404305

ارائه خدمات مشاوره توسط موسسه حقوقی مدافع حق پارسیان

مزایای استفاده از مشاوره حقوقی ملکی : مهمترین مشاوره حقوقی ملکی عبارتند از طرح دعوی تحویل مورد معامله که در این نوع طرح، فروشنده بعد از فروش ملک موظف است آن را در یک زمان مشخص به خریدار تحویل دهد، در صورتی که فروشنده از تحویل خانه به خریدار در وقت مقررامتناع کند، طرح دعوای تحویل مورد معامله از طرف مشاورین حقوقی فروشنده را به تحویل فوری خانه به خریدار مجبور و موظف می کند.

طرح دعوای خلع ید یکی دیگر از انواع خدمات مشاوره حقوقی محسوب می شود که دراین حالت شخص متصرف بعداز تمام شدن مدت قرارداد ملک را تخلیه نمی کند و اقدام به تصرف غیرقانونی آن می نماید.در اینصورت مالک از مستاجر جهت تصرف غیرقانونی ملک خود شکایت می کند.

همچنین دربسیاری موارد فروشنده از انتقال سند رسمی به خریدار به دلایل مختلفی خودداری میکند و تنها با یک مبایعه نامه که سند عادی و بی ارزش است معامله را انجام می دهد.از این رو در طرح دعوای الزام به تنظیم سند رسمی خدمات مشاور حقوقی با وکیل ملکی که به وادار کردن فروشنده برای تنظیم و انتقال سند منوط میشود. انتقال رسمی سند از طرف فروشنده به خریدار انجام می شود و از این طریق مشکلات خریدار و فروشنده به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد.

خدمات مشاوره ای موسسه حقوقی مدافع حق پارسیان

این دفتر با داشتن وکلای مجرب و کارآزموده از هرگونه سوءاستفاده و کلاهبرداری ها در زمینه انجام معاملات جلوگیری می کنند.همچنین وکیل ملکی با بررسی مدارک و پیگیری ابهامات موجود در رابطه با تنظیم سند مالکان یک مکان امن و آسوده برای مشتریان فراهم می نمایند. به صورت کلی زمانی که افراد از مشاوره حقوقی ملکی بهره و کمک می گیرند با خیال آسوده می توانند به انجام معاملات بپردازند وآن را به بهترین نحو انجام دهند. و به جرات می توان گفت مشاور حقوقی اولین و مهمترین ابزار برای رهایی و دوری از مشکلات حقوقی و تضمین کننده صحت قراردادهای ملکی به شمار می آید.


[ بازدید : 225 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]