اگر ادعای جعل ثابت نشود مشاوره با وکیل ملکی

جمعه 31 ارديبهشت 1400
19:35
ایرج سلمانپور 09121404305

اگر ادعای جعل ثابت نشود مشاوره با وکیل ملکی، در دعاوی ملکی اسناد از اهمیت فوق العاده ای برخوردارند. به طوریکه میتواند سرنوشت دعوا را تغییر دهد. به همین علت برخی از سودجویان با تغییر محتوا یا شکل اسناد به صورت غیر قانونی و بدون مجوز سعی در جلب نظر قاضی به نفع خود دارند. در این متن راجع به اثبات جعل نسبت به سند و دفاع یا اعتراض به اصالت اسناد سخن گفته شده است. با ما همراه باشید و پاسخ سوالات خودرا از وکیل ملکی دریافت کنید.


[ بازدید : 615 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ضرر و زیان فسخ معامله ملک مشاوره با وکیل ملکی

پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400
21:32
ایرج سلمانپور 09121404305

ضرر و زیان فسخ معامله ملک مشاوره با وکیل ملکی، در قراردادهای بیع ملک برای هر یک از خریدار و فروشنده تعهداتی در نظر گرفته شده است که برخی از انها ناشی از توافقات طرفین و برخی دیگر ناشی از قانون است. حال ممکن است طرفین از تعهدات خود تخلف کنند بنابراین اولین راهی که به ذهن میرسد فسخ قرارداد است. اما به شما توصیه میکنیم هر چه سریعتر به یک وکیل ملکی مراجعه کنید تا با توجه به شرایط قرارداد به شما راهکارهای بهتری ارائه کند.در این صورت ممکن است از زیان فسخ معامله دوری کرد. در این خصوص متن زیر را مطالعه کنید.


[ بازدید : 208 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

فروش ملک صلح عمری مشاوره با وکیل ملکی

چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400
21:36
ایرج سلمانپور 09121404305

فروش ملک صلح عمری مشاوره با وکیل ملکی، صلح کردن واژه ای که معنایی فراتر از آشتی میان طرفین است. در این بخش وکیل ملکی به معنایی از صلح اشاره دارد که منجر به انتقال مال به فرد دیگری میشود. صلح عمری روشی حقوقی است که ضمن حفظ مالکیت برای خود، میتوانید اموالتان را به فردی دیگر اعم از خویشان، دوستان و یا حتی افراد غریبه منتقل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر متن زیر را با دقت بخوانید.


[ بازدید : 199 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

فرق مبایعه نامه و قولنامه مشاوره با وکیل ملکی

سه شنبه 28 ارديبهشت 1400
21:54
ایرج سلمانپور 09121404305

فرق مبایعه نامه و قولنامه مشاوره با وکیل ملکی، همانطور که میدانید قولنامه و مبایعه نامه قراردادهایی هستند که برای خرید و فروش میان طرفین منعقد میشوند. گاهی افراد انها را مترادف یکدیگر میدانند. گرچه در نهایت هر دو منجر به انتقال مالکیت میشوند اما تفاوتهایی با یکدیگر دارند که منشاء آثار حقوقی متفاوت است. بنابراین وکیل ملکی در متن حاضر به آن پرداخته است.


[ بازدید : 183 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

اجاره نامه با یک شاهد مشاوره با وکیل ملکی

دوشنبه 27 ارديبهشت 1400
22:08
ایرج سلمانپور 09121404305

اجاره نامه با یک شاهد مشاوره با وکیل ملکی، حضور شهود هنگام انعقاد قراداد اجاره گرچه نفعی برای انها ندارد اما برای طرفین مورد اجاره اهمیت دارد. چرا که روند دادرسی در آینده را تسریع میبخشد. در واقع شهود از قرارداد اجاره و تعهدات طرفین اگاهی داشته و در زمان بروز اختلاف میان موجر و مستاجر میتوانند به یقین در دادگاه شهادت دهند. وکیل ملکی در این مطلب راجع به اهمیت حضور شهود، تعداد و امضا و اثر انگشت انها برای رسیدگی به اختلاف موجر و مستاجر در مراجع قضایی توضیح میدهد.


[ بازدید : 208 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ابطال سند رسمی با شهادت شهود مشاوره با وکیل ملکی

يکشنبه 26 ارديبهشت 1400
23:05
ایرج سلمانپور 09121404305

ابطال سند رسمی با شهادت شهود مشاوره با وکیل ملکی، دعوای ابطال سند رسمی به دلایل مختلفی در دادگاه قابل طرح است از جمله عدم اهلیت یکی از طرفین، بی اعتباری معامله، فسخ معامله، ابطال عملیات اجرایی و... برای اثبات هریک از این موارد و طرح دعوا میتوانید از مشاوره با یک وکیل ملکی بهره ببرید. در این متن به شرایط مختلف برای طرح دعوای ابطال سند رسمی و روندی که وکیل ملکی طی میکند میپردازیم.



[ بازدید : 196 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تغییر کاربری پارکینگ به تجاری مشاوره با وکیل ملکی

شنبه 25 ارديبهشت 1400
22:43
ایرج سلمانپور 09121404305

تغییر کاربری پارکینگ به تجاری مشاوره با وکیل ملکی، تغییر کاربری بویژه از مسکونی به تجاری نیازمند طی مراحل و تهیه مدارکی است که ممکن است از حوصله افراد خارج باشد و تصمیم بگیرند بدون اخذ مجوز چنین اقدامی را انجام دهند. که نتیجه آن علاوه بر نارضایتی همسایگان به علت عدم رعایت تناسب موقعیت مسکونی و کاربری تجاری، مجازاتی است که در مراجع مربوطه نسبت به ان تصمیم گیری میشود. بنابراین باید با یک وکیل ملکی مشورت کنید تا سریعترین و بهترین روش را پیشنهاد دهد و یا خود پیگیری کند.در این متن بیشتر به این موضوع میپردازیم.


[ بازدید : 193 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

نمونه قرارداد پیش فروش اپارتمان مشاوره با وکیل ملکی

جمعه 24 ارديبهشت 1400
22:42
ایرج سلمانپور 09121404305

نمونه قرارداد پیش فروش اپارتمان مشاوره با وکیل ملکی، تنظیم قرارداد فروش و معاملات املاک از اهمیت فراوانی برخوردار است. چرا که افراد سرمایه های گزافی برای چنین معاملاتی صرف میکنند. همچنین در صورت بروز اشتباه یا خطا در قرارداد مزبور ممکن است در معاملات بعدی مشکل ایجاد شود یا حتی یکی از طرفین ناخواسته مرتکب فروش و انتقال مال غیر شود. بنابراین باید با یک وکیل ملکی مشاوره نمود تا از چالش های اینده پیشگیری شود


[ بازدید : 215 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

اجاره دادن پارکینگ توسط مستاجر مشاوره با وکیل ملکی

پنجشنبه 23 ارديبهشت 1400
21:36
ایرج سلمانپور 09121404305

اجاره دادن پارکینگ توسط مستاجر مشاوره با وکیل ملکی، اپارتمان ها از قانون خاص تملک اپارتمان ها تبعیت میکنند اما برخی از اقداماتی که نسبت به انها انجام میشود از جمله معاملات نسبت به پارکینگ و انباری انها با این قانون هماهنگی ندارد. بنابراین در این خصوص باید با یک وکیل ملکی حاذق مشاوره کرد تا از عواقب حقوقی اعمالی که نسبت به انها ورت میگیرد مطلع شوید. در این مطلب نیز به موضوع معاملات ازجمله واگذاری پارکینگ و انباری جدا از اپارتمان پرداخته شده است که با مطالعه ان اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.


[ بازدید : 210 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

اگر پس از معامله های ملکی کسر زمین باشد، وکیل ملکی

سه شنبه 21 ارديبهشت 1400
11:25
ایرج سلمانپور 09121404305

گاهی در اندازه گیری مساحت املاک دقت کافی نمیشود.
و یکی از علل ان میتواند دقیق نبودن دستگاه اندازه گیری یا خطا در ثبت مقدار عددی ان باشد.
بنابراین ممکن است مساحت ملکی بیشتر یا کمتر از آن مقداری باشد در سند قید گریده است.
برای حل اختلاف موجود کافیست با یک وکیل ملکی مشورت کنید و به سادگی راهکار را دریابید.
با مراجعه به وکیل ملکی لازم نیست ملک خریداری شده یا فروخته شده را بخاطر کسری یا اضافه مساحت از دست بدهید.


[ بازدید : 207 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]